Magic System

Det enda som kan rädda min panik över matteprovet imorrn är nog fasiken Magic System!
Vad glad man kan bli av musik va?
OJojooojojjjj vad de e Viktor Larsson på den tiden då jag fortfarande kallade honom viktor larsson o knappt visste vem han va..
När jag tänker på den killen är han

Konstig
Hel tokiga Outcast kläder
Jätte glad o sprallig
Får alla o skratta
lyssnar på Magic System
svettig, av allt dansade, haha!!
Och skickar massa musik till mig på msn (magic system)

Det va förr i tiden de, men han e rätt kul nu me! ;-)

Ps han e jätte duktig på o dansa djungeldans...till sweetkid - uganda!

Här ser han inte mkt ut för världen, men det är han!




Jag skulle skriva ett inlägg om min matte ångest men satt på Magic System o seee då försvann all ångest!
Strååålande

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0