awsome

VÄLKOMMEN TILLBAKA ANNA♥, taaaaaack så mycket bloggen

En gång i tiden hade jag en fin röd halsduk i mitt hem. Den var fin och jag vill ha tillbaka den.



IDAG har jag varit på lägenhetsvisning, jag har pluggat... ungefär allt det jag planerat att göra under helgen OCH jag har varit på ett mördarspinningpass. Ni vet ett sånt pass där hjärtat sitter i halsgropen, du får svårt att andas, blir yr och svetten rinner som vatten längst kinderna. Gillar sånna pass, det känns skönt efteråt. Eller jag har alltid gillat såna pass, men ikväll är det mest obehagligt, för hjärtat sitter fortfarande i halsen.
Som plåster på såren har jag ätit choklad. Inte vilken choklad som helst, utan BLACK edition. OJojOJ helt fantastisk choklad....







Vem vet, jag kanske blir med lägenhet snart, det vore underbart.. få skaffa fina möbler och kunna baka igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0