Fin Helg!

Super duper helg faktiskt, även fast jag typ känner mej sjuk... helt yr o konstig hela tiden!
Men men idag har jag enbart sovit och ätit frukost.. så snart blir det nogf bättre..
Får hoppas de iaf, för imorrn börjar jag på nytt jobb! Nervöst o konstigt mest! Men hoppas de blir jätte bra!

Igår va jag o mamma o gjorde stan, som bara vi kan! hehe
Ute o spatserade på Oslos gator i 9 timmar, snacka om att jag blev slut
Först ett  MÅSTE enligt mamma, munch museet o sen till ett jätte mysigt område som jag helt har missat, där skall jag garanterat hänga mycket!!
Sen va de meningen att vi skulle till Operan o gå på Balett, men nej nej... vi pratade för mycket o missade det...Viktor som hade klätt upp sej o allt :D

Blev melodifestivalen istället, och blääääää vad tråkigt startfält de va igår, och Ps Darin kan ju inte sjunga o e en liten nörd enligt mej!!


I en Secondhand butik, okeeeej lixom.... ser ni fönstret som tittar fram lite försiktigt där borta?!


Fin  vägg jag hittade va?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0