Min lediga dag

åååååååååååh soool o helt fint väder, perfa på min lediga dag!!
Frågsn e om jag vågar gå till Grønland helt själv med fina kläder?? Tänk om jag blir rånad som josefs o nattas kompis.. well well det visar sej!!

TIIIPS!!!
Igår gjorde jag bröd... o de blev helt stört saftigt... asså idag känns de som nybakt o e hur gott som helst.. så nu kommer jag till tipset som kanske kan låta lite wild, men mosa i två kokta potatisar i degen o låt mjölet o potatisen stå i varmt vatten ca 45 min innan du tar i jästen.. super bra
o sen tog jag i rosmarin som natta lärt mej... blev de bästa brödet jag någonsoin bakat tror jag!


det kommer in väldigt mkt konstigt folk på expertbutiken, o en dag så kom det in en kvinna o hennes son på kanske 3 år som satt i vagn, barnet började skrika i vagnen... va alltså hungrig tänkte mamman... o satt sej p huk.. drog fram brösten rakt ut så barnet får tag i det med båda händerna(Aaaas stort bröst) o börjar sugsa.. där står hon på huk med bröstet raaakt ut mitt framför kassan i kanske 5 min,, de va helt tokigt, absurt.. han va för stor föro amma, o hon oxå mitti butiken som va full me folk..
Svårt o skriva hur det gick till, men de va sjukt konstigt

Dax o klä på sej o ut o göra nån nytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0