nytt jobb, ny tid

Herregud, nu e de jag som jobbar o fritiden försvinner, hinner ju bara hem äta o sen sova...
Kuuuuul att min övertid är gratisjobb och att de blir typ 45 min varje dag, om man räknar med tiden jag måste va där på morgonen oxå o fixa o trixa innan öppning...

Nåväl... annars är jobbet helt okej, väldigt stressigt.. alltså går tiden relativt snabbt! Så det är bra..
Men de kommer bli skönt med en heeelt ledig helg...

Måste bli lite frisk i näsan o halsen oxå, så jag kan börja träna igen.. klara har ju kommit igång o allt...! :)

Ps, o få överskott i kassan borde ju typ va bra?! Inget o krångla om.....


Puss o kram
Jag saknar min familj o Natta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flytta hit allihop

Kommentarer
Postat av: Natlien

Saknaar dig med annispannis!

Kommer ju snaart, wheeeeii!

2009-03-07 @ 10:50:25
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0