ont ont ont

nu e klockan freaky kvart över 5 på morgonen typ, och här sitter jag, helt jäkla vaken!
hör lite då o då folk som e påväg hem från krogen.... klockan e ju jätte tidigt anna, har nog faktiskt ALDRIG gått upp såhär tidigt av mej själv förrut.....
well well....
va ju as najs.. helt tyst o lugnt o skönt...
har oxå tagit massa coola bilder på mej själv såklart.. men nej nej nu hittar jag inte sladden, och inte läge o gå in o tända i rummet när vick sover...

anledningen till att jagcär uppe är för att jag har så jävla cp ont i min hals så det inte går o sova.... så jag försöker heela mej med te o ska gå o köpa apelsiner så fort rimi eller bunnpris öppnar!

annars då?!
njaaa man e ju lång ledig denna helg, så måndag fri oxå... undra vad jag ska hitta på...
Sen kom roger till vår kära stad igår... kosligt.... så va ute o åt :D
idag e de fotbolls tittning på viktor.... eventuellt ska jag med... kanske vore på tiden?!

natta,fnatta.... ta o pallra dej hit vettja?!?!?!? på besök lixom....


jag tror att jag nu äter världens godaste knäckebröd! herreguuuud så gott...
nej dax o se på absolut ingenting på tv o försöka bli lite trött så man kan sova!!

hejdå alla mina hundra tusen bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0