påsk påsk

Jag ska härmed meddela alla mina kära gotlands folk att jag nog troligen inte kommer komma till Gotland över påsk.
Har inga pengar till det och därför ingen möjlighet o ta mej till min ö...
Jag får hitta på nått annat kul o göra här... men vet i fan,,, har ju fått ledigt o allt!

Expert expert expert, jag lever störst delen av mitt liv på Expert just nu, tänker expert o kunder hela tiden..
Undra hur de blir när ja kommer gå ner i tid, kommer bli trist!

Fick en vattenkokare idag oxå, TACK Andreas! :D


HAhahahaah snyggaste påsk bilden efffvaaaaa

Kommentarer
Postat av: N.sad!

fyfan vet du hur beskiven jag är,

läste först fel och trodde att du skulle komma!

Bläääää kom heeem då!!

2009-03-20 @ 00:27:49
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0