viktor din äckelhand

viktor äter med händerna hela tiden, fy va äckligt...
han tycker oxå att det är asa balla töntigt att jag har en blogg.. men det är bara för att han själv vill ha en, och JAAA jag vet att han har en blogg i smyg faktiskt.

Fick värsta snilleblixten o snodde Iris kabel till henens kamera, så vips vips så kommer de en nattbild när jag gick upp 5 i lördags!
 
men tyvärr fattar jag inte hur man virder bilderna rätt, så va inge kul o lägga in bilder.. så blev bara en på mina otroligt väl svarvade spiror!!!

J-J har drömt jätte läskiga drömmar om mej, ett tag trodde jag nästan dom skulle infalla när jag gick i Grønland idag... men som tur va hände inget farligt och jag fick mina apelsiner som planerat!

VERSON FYLLER 18 FUCKING ÅR IDAG! Herrejäklar va skojj.. blir fest för vår del när jag kommer till Gotland!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0