Lång helg för min del

Pappa o Verson kommer hit idag!
Ska bli himla mysigt och roligt, ska hitta  på massa skojj...

Om två veckor ska jag börja lite på tele avdelningen, nevös är jag!!

Nej kanske ska sluta upp o ligga i sänge, och istället äta nått o göra nytta...
Har faktiskt köpt en garderob som måstre monteras, och viktor e stöööört o händig och har tummen mitt i handen!
så här e det faktiskt jag som får ta tag i detta, han spelar ändå bara massa fotboll idag!!

Alla i min omgivningen är sjuka, har feber o e förkylda!
KUUUL att jag har stört ont i mitt huvud nu, KUUUUL

Saknar mina systrar o bebisarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och jag vill träffa STIG!

Kommentarer
Postat av: karin

ja, när kommer du o tittar på vårt lilla underverk?

2009-05-28 @ 22:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0