M-S

Söndag, wonderful......
Vi har typ slappat hela dagen, jag har gjort äckliga brownies och vart nere vid hamnen o kollat,, finns båtar till salu för en´dast 8.2 miljoner nok..... herre min skapare vilka coola båtar, helt min stil!!!!!!!!!!!!!!
Måste va på viktor lite mer så han taggar till lite med fotbollen så man får råd me nånsån där jäkla båt nångång!!
Men han hart kommit igång bra och igår när jag va o kollade på hans match gjorde han lite trix tillomed, bollen högt i luften o över spelar o grejer...
Å lillkillen gjorde mål.... fintade bort målvakten och raaakt in i krysset baaah........noooooooooooooooot, målvakten tappade bollen viktor tog chansen o gjorde öppet mål!! men han e flink daaaah


Japp  ni ser rätt, mina fötter e med på bilder  amazing... i tidningen o allt!!!!!
Iris o Emrick va oxå där, de va skojjsigt!!!!
Dom e otroligt söta ihop


Viktor fernando larsson han är en fröjd o se, anna karin sandström hon hänger oxå meeeeeeeeee

HÖLL PÅ O GLÖMMA VÄRLDS NYHETEN!!!
MIN STORA SYSTER HAR FÅTT BARN ,EN GUTT!
GRATTIS SOM BARA DEN, VÄNTAR PÅ KORTEN!!! SEND IT SEND IT SEND IT

Kommentarer
Postat av: Jag, såklart!:D

fett grön kille!

2009-05-05 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0