kass

I förrgår när jag gick hem från jobbet fick jag en snöflinga i ögat, och jag märkte att det snöade ute.
Men det var den dagen o nu är det bara regn som gäller.
Jag längtar till snön, men måste nog köpa mej ett par uggs i detta vinterland!
Förra året var det jääätte mycket snö här, o i sånt väder krävs det ett par uggs!
Ska jag ha lila, röda eller vanliga beiga?!

Viktor har hittat sjukt bra klädsidor på nätet, i torsdags gick vi wild o beställde hur mycket som helst.
Sen kom jag till jobbet dagen efter o va överlycklig, men de tog de små männen på jobbet snart bort, eftersom de berättade att de blir en jäkla massa tull på kläder man beställer från nätet, haha sugit som fan. Då blev de inte så billigt som vi trott ändå!
Men värt de, cash flow nu jaaao!!!



Iris o Memri är i Barcelona, och jag är avundsjuk.

Nej dags o få upp viktor o ut o gå i gråmulet oslol/bygdöy!

HOLLAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0