mysonsdag!

Onsdagar är mysiga dagar, mitt i veckan o efter onsdagarna går veckan bara snabbt!

Denna onsdag firar jag med godis! mumsar i mej massvis, för idag va det ingen vanlig dag i matbutikken.
EXTRAPRIS på gotteri, 8.95kr/hg på lösvikten... alltså as billigt i norgeland, vanligtvis kostar det ca 13kr/hg.
Tungorna har blivit min favorit, ni vet dom där hårda långa som man vanligtvis aldrig äter.
Herregud vad man har gått miste om alla dessa år där man valt bort dessa godbitar! MUMS för en onsdga! :P

Viktor är o jobbar som alltid en onsdag kväll...Så då kan man titta på vilket tv program man vill.
Jag ska mysa med en film, canalplus Frankie&Johnny, mysig film som får mej att tänka på min hemby och mitt hem.
Saknar mitt hem o mina föräldrar!

God Kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0