hej

I detta inlägg viskar jag, eller iaf skriver så tyst jag kan.... Vick sover!

Hej!!

Jag börjar bli lite rastlös o vet inte ritkgit vad man kan göra såhär tidigt på morgonen!? har kollat igenom alla kungatal på svt.se(känner mej nördig som kollar, o det känns skönt att det är över nu, bröllopet va ju en sjuuk överdrift om ni frågar mej.... men fina var dom)
o kollat klart de sista 10 min på en film.
Har målat naglarna o gått ner i tvättstugan o lagt i tvätt.
Idag vaknade jag nämligen klockan 6, weeeeeey kuuul....
Är så fruktansvärt förkyld o har varit det ett par dagar nu, börjar känna att det har varit idiotiskt o inte sjukanmäla sej nånting... för jag blir ju inte friskare direkt, men skall fixa ihop nån mirakelkur idag, sen kommer det ske under!

Jag saknar Gotland nu, jag gör verkligen det på sommaren...men om typ 30 dagar skall jag hem ett litet tag, super mysigt.

Kanske skall bege mej ner till oslo S o köåa nässpray, ja det gör jag!!

Hejdåååå
ute vid sjøn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0