God Moring

God Morgon bloggen!

Vaknade upp helt förvånad över att jag sovit så läne, vaknade 12 som alltså blir idag klockan 1.
Men var väl väldigt trött efter kvällens bravader,

Igår mina vänner var jag o Iris på gay klubb..ELSKER hette den. ja det var väldigt speciellt.
Transvestiter i baren och ap kass popmusik, britney och melodifestivallåtar ja ni förstår...
Massa gaypar som dansade och det var en tjej som stötte på mej.
Men utöver att det var en speciell upplevelse så var det väldigt trevligt.
iris har väldigt trevliga kollegor och vi hade en kul kväll som slutade hos Dani på holabandola eller vad fasiken det hette.
Jag ska lägga upp bilder sen kvällen tänkte jag, men måste bara få tag i iris först eftersom det var hon som tog bilderna igår!


Jag har ju som sagt köpt mej en ny kamera, och är inte så bra på o ta bilder ännu, och har bara tagit här hemma.
Kul iallafall.
O var ju tvungen o ta en bild i spegeln så ni alla 100 läsare får se på skönheten....


Fin kamera va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0