Rosor

Hej Blogg!

Idag efter jobbet tog jag på mej löparskorna och sprang sprang sprang och sprang intervaller i slottsparken uppför backarna!
UUUSCH vad jobbet det var, men nu börjar jag bli lite tränad igen :D

Sprang också förbi BUNNPRIS, och där kostade rosor bara 19.90 tor det va typ sju stycken!
SÅ TIPS ALLA SOM BOR I OSLO OCH SOM VILL GÖRA NÅGON GLAD, jag hade iaf blivit överlycklig om jag hade fått lite rosor... va flera år sedan jag fick blommor av någon...
Eller när jag tänker efter så fick jag nog en blomma av Iris o Klara på min födelsedag förra året..
Men  man får ju blommor alldeles för sällan.

Natalie, lyssna på RENT låtarna, gjorde det precis o man blir ju helt överlycklig o gråtig på samma gång.
Nästa gång vi ses måste vi se filmen igen.

Dags för mej o gå o köpa frukost,
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig! men nu ær jag liiite besviken, kommer du inte ihåg nær du fick rosor och kaka av mig nær du var lite sjuk!? ;)

2010-03-24 @ 10:30:01
Postat av: Natliieee

åååh jaaa, vi måste se rent!

såg åt verson att ta med sig den hem till gotland! :D

2010-03-30 @ 03:51:47
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0