Hollywood

Har sett en himla massa på Svenska Hollywood fruar.
- jo jag vet att det är ett pinsamt program... Men det är fantastiskt kul
Och man kan inte låta bli o iaf bli lite avundsjuk på Steve Angellos tjej!
Tänk o va gift med en i Swedish House Mafia, gryyyymt!!!

Såg dokumentären om dom igår, blir ju helt lycklig av musiken, gaah lyckopiller!!




Vart hos frisören ett par gånger nu o pratat om mitt hår...
Jg har förstört det, och det är inte säkert att det går att färga, SWEEEEEET
Ska jag klippa av hela skiten kanske? vågar jag det?!
Tveksam.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Nej Anna! Klipp inte av det! Så farligt såg det inte ut, inte när jag såg det iaf :)



PUSS!

2011-01-20 @ 10:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0