wazzuuuup



Den här coola tjejen har skaffat sig ett jobb...känns rätt så jävla skit bra, och skönt o slippa stressen med o söka jobb.
Att söka jobb är något jag tycker är otroligt jobbigt, så jag slipper det gärna.
Ska först o främst klara av matte kursen, så det är den som är prio 1, så idag blir det plugg för hela slanten.

Jag är sugen på vin, om någon är sugen o pimpla lite så hakar jag gärna!!


Gud vad obehagligt det är med tzunamin i Japan, hörde på nyheterna precis där dom sa att den var kraftigare än vågen i Thailand.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Jätte roligt att du fått jobb, på mitt fik också på bibblan, nån liten fördel kanske de kan ge. Tur att vi skaffat bakmaskinen så att vi kan bli "bröd-människor" på riktigt. Hoppas vår råg surdeg på högsta hyllan i linneskåpet mår bra o växer till sig så vi kan slå alla gäster med häpnad på lördagens dubbel-födelse-kalas.Måste få de ekologiska russinen i blöt bara. Puss!!!

2011-03-11 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0