Tankar från stugan i KC

Missnöjd med mycket, nöjd med lite.
Så det ska vara?
Hoppas detta missnöje ger mig något positivt i slutet.

Jag önskar att jag var rik, det hade varit helt fantastiskt.
Kunna bo hur jag ville. Kunna köpa det jag ville. Kunna resa vart jag ville.

Det hade också varit helt fantastiskt att vara vältränad.
Den önskan kan jag påverka som tusan, och gör mitt bästa för att bli Dööööösnygg, och oj vad jag kommer lyckas.




Nu ska jag GÅ till IcaMaxi, eftersom min cykel e dum o typ har "fejk" punka.
Händig som jag är så har jag försökt laga en punka, men hittade ingen punktering på slangen.
Piss cykel, någon som vill köpa? Helt ny o svart o snygg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0